5 Şubat 2017 Pazar

Vaktidir Söylemenin

   
     Özlediğini söylemek  insani bir hal iken neden çoğumuz özledim demekten korkarız? Belkide alacağımızı düşündüğümüz tepkileri zihnimizde sıraladığımızdandır. Benim gerekcemse karşımdaki insanın bunu hak edip etmemesi 😊 Eğer özlem duygusunu ona beslemiş olmam onu mutlu edecekse veya o kişi bu sözün derinliğine dokunabilecekse söylerim.Mesela bilmem kaç dakika önce bunu değeceğini düşündüğüm bir insana söyledim(zaten kaç insan olabilir ki hayatımızda özlemeye değer).Belki beni özledi belki özlemedi ama ben böyle saf güzel bir duyguyu içimde taşımaktansa onun yüreğine yollamak istedim.(Bence özledi )
      Özlemin fazlası insanın yüreğinde gereğinden çok birikince bir balon gibi şişmeye başlıyor.Sonra yüreğinize  basınç uyguluyor. O yüzden en güzeli duyguyu özgür bırakmak.Karşılık bulsa da bulmasa da hissetmek pişman olmamak.
                      Özlediğiniz biri varsa ona özledim demekten korkmayın.Belki şimdi tam zamanıdır. 
           Belki de şimdi özledim demezseniz bir daha asla diyemeyeceksinizdir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder