17 Nisan 2017 Pazartesi

Yüzeyselleşiyoruz

    Her şeyi öyle derinlemesine düşünür ve hayatıma transfer ederdim ki bazen neden bu kadar düşünüp bir şeyleri ertelediğim  konusunda kendimle kavga  etmişliğim bile vardır. Kariyerim konusunda hayat önüme bir sürü yolu ve bir sürü engeli aynı anda koydu.Ve bu konularda kafa patlatırken  diğer konularda ne kadar yüzeyselleştiğimi farkedemedim. Diğer konuları daha az düşünüyor ve bu konu dışındaki sohbetlere daha az odaklanıyordum. İyi ki çok geçmeden bunu fark ettim ve hayatıma yeniden başladım diyebilirim.
    Hayatımızdaki farklı sorun veya sorumlulukların bizi güzelliklerden ve daha güzel insan olmaktan alıkoymasına izin vermemeliyiz. Bir şeyler hayatımızda olmuyorsa belki de daha güzel şeyler bizi bekliyordur.
    Sadece bir kaç dakika için düşünün.Hayatınızdaki güzel şeylerin çoğu en ummadığınız veya en çaresiz olduğunuz bir anda gerçekleşmedi mi?Evet dediğinizi duyar gibiyim😇İşte tam da bu yüzden sabır..
     Öyle bir dönemde yaşıyoruz ki her şey kolayca tüketiliyor.Umutlar,Aşklar,hayaller,sevgiler ve geri getirilmesi mümkün olmayan ZAMAN.Bu yüzden elimizden kayıp gidenlere bir dur deme vaktidir.Artık derinliklere dalma vaktidir.!Bu yazıyı okuduktan sonra vakit ayırmadığınız veya yeterince kafa yormayıp geçiştirdiğiniz güzelliklere tutunmanızı istiyorum.

5 yorum:

  1. Bazen kendi dertlerimizde o kadar boğuluyoruz ki sevdiklerimizin nasıl olduğunu es geçebiliyoruz. Ben de birkaç ay önce böyle şeyler yaşıyordum. Sonra kendime geldim.
    Burada tek avuntu her insanın böyle dönemleri olabileceği sanırım :).

    İyi, iyi ki dediklerimiz her koşulda bizimle.
    Şimdi onlara sımsıkı sarılma vakti o halde :)

    YanıtlaSil
  2. Kendimizi es geçtiğimiz anda sevdiklerimizde bizimle boğuluyor gerçekten.bizler zayıf düştüğümüzde bizleri bırakmayanlara daha sıkı sarılırsak her şey daha güzel olacaktır.gecenin karanlığına odaklanmak yerine gökyüzündeki yıldızlara baksak her şey daha kolay olur♥

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Tam bir tüketici olduk son yıllarda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tükettiğimizin aslında kendimiz olduğunu fark edene dek her şeyi tüketeceğiz.

      Sil