5 Şubat 2017 Pazar

Devleşiyorum

 

Ne soğuk bir gece.
Ellerimin arasına aldığım yumoş oyuncağım bile üşümüş.
Dışarıdaki titrek ağaçlar sanki içimde buzlanıyor.Rüzgar kurutarak boğazımı düğümlüyor. 
Susuyorum geceye uzun uzun suyuyorum.
Öpücük atan yastığıma değdiriyorum yüzümü öpüyor mudur sahi?
Bir sağa bir sola döne döne devleşiyorum yatakta.
Sığmıyorum,sığamıyorum.
Yardımı dokunur diye kokusunu içime çekiyorum nefes almadan,alamadan.
Bir an için uzaklaşıyorum soğuk geceden,düşlerim sarıp sarmalıyor bedenimi.
Çok sürmüyor burnumun ucundaki sızlamayla aralanıyor gözlerim.
Bir sağa bir sola devriliyor kocamanlaşan bedenim.
Kalkıyorum yataktan,sersemlemiş bedenimi çeke çeke pencerenin önüne sürüklüyorum.
Her yer ne kadar karanlık,herkes nasıl uyuyabilmiş diye söyleniyorum.
Bir kutu var ayak ucumdaki dolapta,son çare ona uzanıyorum.Bir kağıt çekiyorum kutudan geceye.
'Gözlerin geldi aklıma diyor'
Gelmiş midir sahi?
Bilmiyorum.

Susuyorum geceye,uzun uzun susuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder