29 Ocak 2017 Pazar

SEN DE KİMSİN?


   Herkes her şeyi biliyor artık.
   Bunu yapma!
   Şunu sakın yaşama!
   Pişman olursun bak!
   Eeee bu kadar sınırlandırma meraklısı insanlar sanırım parmaklarımın klavyenin üzerinde bazen neşeli bir müziğe eşlik eder gibi bazen hüzünle gezinip duygularımı,düşüncelerimi buraya aktarmama ses çıkarmazlar değil mi?Çıkarmazlar çıkarmazlarrr çünkü onlar okumayı sevmezler😏
    Herkesin her şeyi bildiği bir yerden geliyorum ben.Ama ben her şeyi bilmiyorum. Bildiğim en güzel şey sevmek sanırım.Öyle az boz değil çok sevmek...Her güzel şey çok sevmekle başladı hayatımda.Kendimi sevmekle başladım hayata.Hepimiz öyle başlamıyor muyuz?
     Çocukları çok sevdim ben ve onların ilk öğretmeni oldum.Kitapları çok sevdim sayfalarında gezinip yazarın dünyasının üzerine dünyamı kurdum,broşları çok sevdim taktım da takıştırdım, yaptım da yakıştırdım. Masalları ve şiirleri çok sevdim şiirimi buldum masalımı yazdım,yazıyorum da.Renkleri de çok sevdim  sürdüm de sürüştürdüm. Yağmuru da severim ama öyle alışveriş anında bastıranını değil.Evdeyken cama tıklatıp hadi dışarıya gel ıslan diyenini severim.
     Tamamen sevgi pıtırcığı da değilim hani.İnatçı mı inatçı bir insanım ancak inadım kırılmayanından değil bir de Karadeniz kızıyım ya onun saman alevliliği de var. Havasından mı suyundan mı bilmem😰
         Gelelim sadede her şeyi bilmeyen ben bildiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum bazen bulamadığınız bir arkadaşınız bazen okuyup kendinizi bulduğunuz kitabınız olmak istiyorum.Her birimiz bir rengiz ve ben renkleri severim bilirsiniz😊.Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Böylece evime uğrayıp hemen giden sohbet etmediğim misafirlerim olmak yerine sohbetlerimiz birbirine karışabilir.Ne dersiniz?
 HERKES HER ŞEY HAKKINDA BİR ŞEY BİLEBİLİR ANCAK BİR ŞEY HAKKINDA HER ŞEYİ BİLEMEZ.
O yüzden paylaşacak çok şeyimiz var 😉
 Neşeyle  ve takipte kalın😇




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder